دسته‌بندی نشده

لوازم جانبی و تجهیزات کوادکوپتر

لوازم جانبی و تجهیزات کوادکوپتر

کلیه لوازمی که برای ساخت و نگهدارای و بهره برداری از کوادکوپتر و هلی شات مورد استفاده است جز لوازم جانبی شناخته شده یکی دلیل اصلی برای انتخاب و خرید یک کوادکوپتر، لوازم جانبی است که شرکت سازنده برای آن کوادکوپتر در نظر گرفته است قطعاتی مثل موتور، باتری و پوسته که جز قطعات اصلی یک کواد به حساب می آید، همپنین لوازم و قطعاتی مانند دوربین، ماژول GPS، گیمبال، ماژول های خلبان خودکار و اتوپایلوت ها به عنوان لوازم جانبی و تجهیزات پهپاد ها و پرنده های بدون سرنشین محسوب میشوند.

لوازم جانبی کوادکوپتر یک نیاز اساسی در زمینه تعمیر و نگهداری کوادکوپتر (هلیشات و پهپاد) است، معمولا هر وسیله الکتریکی بعد از مدتی کار فرسوده میشود و نیاز به تعمیر و سرویس پیدا خواهد کرد که برای تعمیر نیاز به قطعات و لوازم جانبی دستگاه است اگر این قطعات توسط شرکت سازنده به بازار ارائه نشود زمانی که قطعات با مشکل و خرابی مواجه شوند دیگر قابل تعویض نیست و چاره ای جز دور انداختن دستگاه نیست. کارشناسان سی پهپاد با توجه به مشکل تامین نکردن قطعات توسط برخی از برندها به شما پیشنهاد میکند که در هنگام خرید دقیت و توجه لازم را به عمل آورده و از کمپانی و شرکت معتبری خرید نمایید.

اهمیت قطعات و تجهیزات کوادکوپتر

داشتن برخی از قطعات و وسایل کوادکوپتر بعد از خرید آن بسیار مهم و ضروری است. به طور مثال:
داشتن کیف برای حمل و نقل راحت هلیشات و کوادکوپتر لازم است.


همچنین دوربین نیز میتواند جز وسایل ضروری به حساب آید. کیفیت تصویر برای کاربران هلی شات بسیار مهم است و علاقه مندان به کوادکوپتر (پهپاد و هلیشات) میتوانند دوربین هلیشات خود را اتقا داده و تصاویری با کیفیت بالاتر و بهتری داشته باشند.

قطعات برای ساخت کوادکوپتر

عده زیادی از طرفداران پهپاد، علاقه مند برای ساخت کوادکوپتر هستند و علاقه زیادی به ساختن پهپاد ها دارند که ما نیز در زمینه تامین تجهیزات برای ساخت کوادکوپتر در کنار شما هستیم و میتوانید برای تامین قطعات و لوازم جانبی برای ساخت انواع مولتی روتور روی ما حساب کنید.

ماژول های جانبی

برخی از ماژول های جانبی کوادکوپتر ها مانند ماژول GPS و اتوپایلوت جز ماژول های اصلی برای ساخت پهپاد به کار میروند و وجود آن ها بسیار ضروری و مهم است. در نتیچه برای خرید هلیشات به این موضوع بسیار دقت کنید که از چه ماژول های در ساخت کوادکوپتر استفاده شده است.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *